Treceți la conținutul principal

Birdhouse v.1

Birdhouse / Casă pentru păsări

Birdhouse / Casă pentru păsări
Mulți dintre noi au poate ocazia să aibă în apropierea casei niște "vecini" simpatici, în cazul de față niște păsări.

Cîteva familii de vrabii și-au făcut cuib în niste mici intrînduri în peretele de sub geam. M-am gîndit să le construiesc o căsuță mai mare și care sper să le placă și s-o populeze.

Pentru cei care doresc să-și facă singuri o astfel de casă, vă prezint mai jos proiectul ei:

- pe o placă de lemn de 20 x 80 cm, cu grosimea de 1,8 cm, încap toți pereții casei;
Elementele din care e confectionata
- muchiile ce se lipesc le-am atribuit culori diferite, pentru o mai ușoară înțelegere




- cele 4 stinghii ce compun peretele din față



- toti pereții puși unul lîngă celălalt după culori




- rezultatul virtual



Pe acoperiș am creat și un loc în care am intordus o caserolă mică din plastic, în care pot pune ori apă, ori mîncare pentru păsări.


Rezultatul în realitate

Birdhouse / Casă pentru păsări v.1

Birdhouse / Casă pentru păsări
Cu mulțumiri tatălui meu!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Macheta "Bordei Răpciuni"

Macheta Bordei Răpciuni, scara 1:50 Macheta unei case traditionale romanesti, scara 1:50.

DIY | mini-golf

Terenuri Mini-Golf _ modele 3D SketchUp Participarea la cea de-a doua competiție organizată de Trimble SketchUp mi-a dat posibiliatea să creez cîteva proiecte de terenuri de mini-golf .

DIY | Pat pentru o persoană

Pat pentru o persoană  Cadru înălțime medie + 2 sertare depozitare